menuordersearch
midales.ir

پرسش های متداول

تعاریف
 هشدار :
سامانه میدالس در خصوص خرید و رزرو خدماتی که به صورت آگهی در وبسایت درج گردیده اند و کاربر مستقیماً با ارائه دهنده خدمات ارتباط برقرار می کند ، هیچگونه مسئولیتی ندارد

* خریدار : فردی است که شخصاً یا به نمایندگی از شخص یا اشخاص دیگر اقدام به خرید بسته سفر ، از طریق پنل کاربری خود می نماید. لازم به ذکر است کلیه اطلاعات مربوط به خرید از طریق پنل کاربری ، ایمیل و شماره تلفن خریدار ارسال می گردد.
* مستأجر : فردی است که شخصاً یا به نمایندگی از شخص یا اشخاص دیگر اقدام به اجاره اقامتگاه ، از طریق پنل کاربری خود می نماید. لازم به ذکر است کلیه اطلاعات مربوط به اجاره از طریق پنل کاربری ، ایمیل و شماره تلفن مستأجر ارسال می گردد.
* مسافر : فرد یا افرادی که به عنوان استفاده کننده از بسته سفر شناخته می شوند.
* مهمان : فرد یا افرادی که به عنوان استفاده کننده از اقامتگاه شناخته می شوند.
* خدمات : کلیه خدماتی است که از طریق سامانه میدالس قابلیت رزرو دارند ؛ شامل بسته سفر ( تور ) ، هتل ، ویلا ، اقامتگاه بومگردی و ... می شود.
* اقامتگاه : کلیه فضاهایی که جهت اقامت مسافر در نظر گرفته شده اند ؛ شامل هتل ( اتاق هتل ) ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر ، ویلا ، اقامتگاه بومگردی ، خانه روستایی و ... می شود.
ارائه دهنده خدمات : شامل برگزار کنندگان بسته های سفر ( آژانس مسافرتی و گروه گردشگری ) ، هتل ، مالکین ویلاها ، اقامتگاه های بومگردی و ... می شود.
رزرو اولیه : انتخاب هر یک از خدمات ارائه شده در وبسایت و تکمیل فرم اطلاعات آن توسط کاربر
رزرو قطعی : پرداخت وجه خدمات انتخاب شده در رزرو اولیه ، پس از اعلام امکان قطعی نمودن رزرو توسط سامانه میدالس. لازم به ذکر است تا زمانی که رزرو خود را قطعی ننموده اید، فرآیند خرید شما تکمیل نگردیده است.
آگهی : کلیه خدماتی است که از طریق سامانه میدالس قابلیت رزرو نداشته و فقط به منظور معرفی خدمات و ارتباط مستقیم مشتری با ارائه دهنده خدمات در وبسایت درج گردیده اند

توجه : موارد ذیل مربوط به خدماتی است که از طریق سامانه میدالس رزرو شده یا قابلیت رزرو دارند
در چه ساعاتی از شبانه روز می توانم رزرو انجام دهم؟
شما در هر زمانی از شبانه روز ، حتی روزهای تعطیل می توانید اقدام به رزرو خدمات مورد نظر خود نمایید ، و مراحل تکمیل رزرو شما از طریق سامانه میدالس به شما اطلاع داده می شود.
عضو شدن در سامانه میدالس چه مزیتی برای من دارد؟
شما با عضو شدن در سامانه میدالس علاوه بر مدیریت رزروهای خود می توانید از سیاستهای تخفیفی سامانه میدالس نیز برخوردار گردید.
رمز عبور پنل کاربری خود را فراموش کرده ام.
شما می توانید در صفحه ورود ، گزینه " کلمه عبورم را فراموش کردم " را انتخاب کنید و با وارد کردن نام کاربری خود ، رمز عبور به پست الکترونیکی شما ارسال می گردد.
چگونه هزینه خدمات را پرداخت نمایم؟
پس از رزرو اولیه خدمات و بعد از اعلام امکان قطعی نمودن رزرو توسط سامانه میدالس می توانید از پنل کاربری خود و از طریق پرداخت آنلاین هزینه خدمات رزرو شده را پرداخت نمایید. 
آیا بعد از رزرو قطعی خدمات می توانم آنرا لغو نمایم و پول خود را پس بگیرم؟

بله ، شما می توانید خدمات خریداری شده را از طریق پنل کاربری و تکمیل فرم مربوطه لغو نموده  و در خواست استرداد وجه آن را نمایید، البته لغو رزرو هر خدمتی شامل قوانینی است که در قسمت قوانین عمومی آن خدمت توضیح داده شده است و سامانه طبق آن قوانین وجه را به شما عودت می دهد.

بعد از رزرو اولیه خدمات ، چقدر فرصت دارم که رزرو خود را قطعی کنم؟

پس از رزرو اولیه خدمات ، پیامی مبنی بر مهلت قطعی نمودن رزرو ، از طریق سامانه برای شما ارسال می شود ، که شما تنها در آن محدوده زمانی ،  امکان قطعی نمودن رزرو را دارید و پس از پایان آن مهلت ، رزرو شما معلق شده و برای به جریان افتادن آن نیاز به هماهنگی مجدد می باشد.

آیا برای رزرو یا استفاده از خدمات خریداری شده نیاز به ارائه مدارک شناسایی می باشد؟

برای خرید برخی از خدمات ، نیاز به ارسال مدارک شناسایی مسافر/مهمان و همراهان وی می باشد که در صورت لزوم در قسمت قوانین ویژه هر خدمت توضیح داده شده است و خریدار می بایستی از طریق پنل کاربری خود ارسال نماید. همچنین برای استفاده از خدمات نیاز به همراه داشتن مدارک شناسایی می باشد که در قسمت قوانین عمومی و ویژه آمده است.

قیمتهای اعلام شده در سایت برای چه مدتی اعتبار دارند؟ آیا ممکن است قیمت ها تغییر کنند؟

قیمتهای اعلام شده در وبسایت با توجه به سیاست ارائه دهندگان خدمات قابل تغییر است ، البته این تغییر قیمت شامل رزروهایی که قبل از اعمال قیمتهای جدید انجام شده است نمی شود، و وجهی که خریدار هنگام قطعی نمودن رزرو پرداخت می کند قابل تغییر نیست.

چرا قیمت خدمات ارائه شده در وبسایت میدالس از قیمت اصلی ارائه دهنده خدمات کمتر است؟

با توجه به حجم بالای خرید سامانه میدالس از ارائه دهندگان خدمات ، سامانه قابلیت گرفتن تخفیف ویژه از آنها را دارد ، همچنین ما بخشی از کارمزد دریافتی خود از ارائه دهندگان خدمات را به عنوان تخفیف برای کاربران خود اعمال می کنیم.

آیا می توانم برای دیگران ، خدمات رزرو کنم؟

بله شما می توانید به نمایندگی از فرد یا افرادی دیگر اقدام به خرید خدمات از طریق پنل کاربری خود نمایید ، البته می بایستی بلافاصله پس از قطعی شدن رزرو ، مشخصات استفاده کنندگان از خدمات را از طریق واحد پشتیبانی به سامانه میدالس اعلام نمایید تا مدارک تحویل خدمات به نام آنها صادر گردد. لازم به ذکر است پیگیری کلیه مراحل خرید از طریق شما انجام می شود و اطلاع رسانی به استفاده کنندگان از خدمات ، بر عهده شما می باشد.

پس از قطعی نمودن رزرو و هنگام استفاده از خدمات آیا باید پولی به ارائه دهنده خدمات پرداخت نمایم؟

خیر ، هنگام خرید خدمات از طریق وبسایت میدالس شما کلیه هزینه های خدمات را پرداخت نموده اید و فقط در صورتی که امکاناتی فراتر از مشخصات خدمات ( عنوان شده در وبسایت میدالس ) درخواست نمایید ، باید هزینه آن را به ارائه دهنده خدمات پرداخت کنید.

چگونه رزرو خود را پیگیری کنم؟

شما می توانید مراحل و اطلاعات رزرو خود را از طریق پنل کاربری خود پیگیری نمایید ، همچنین مراحل مختلف  رزرو شما از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود.

logo-samandehi
telegraminstagram
طراحی سایتطراحی سایتسایت سازسایت سازفروشگاه سازفروشگاه ساز